Opublikowano : 2014-06-10

Zakup sprzętu na potrzeby prac naukowo-badawczych

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania następującego zamówienia:

 

Dostawa rejestratorów temperatury i wilgotności powietrza - 12 zestawów.

Zestawienie minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia wymaganych przez zamawiającego przy zakupie rejestratorów temperatury i wilgotności powietrza:

Zakres pomiarowy: od -40 do +70°C; od 0 do 100% RH
Rozdzielczość: 0,02°C przy 25°C; 0,03% RH
Dokładność: ±0,2°C w zakresie 0 - 50°C; ±2,5% w zakresie 10 - 90% RH
Wskaźnik: dioda sygnalizująca rejestrację
Okres między zapisami: od min. 1 sek. do 18 godzin
Pamięć: min. 40000 zapisów
Zasilanie: bateryjne, zestaw baterii w komplecie, możliwość wymiany baterii w miejscu instalacji
Żywotność baterii: min. 3 lata
Komunikacja z komputerem: za pomocą interfejsu optycznego
Wymiary: max. 40 x 40 x 105 mm
Długość kabla sondy: ok. 180 cm
Ciężar: do 150 g
Stopień ochrony: IP65
Gwarancja: min. 12 miesięcy
Dodatkowe wymogi:
- 2-kanałowa rejestracja temperatury i wilgotności,
- zintegrowana sonda,
- odporność na kondensację pary wodnej,
- stały lub zmienny okres rejestracji,
- wymienny czujnik wilgotności,
- uchwyt z zestawem do mocowania,
- stacja dokująca,
- oprogramowanie,
- instrukcja obsługi i instalacji,
- dostarczenie urządzenia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas transportu wliczone w cenę.

Ilość zestawów - 12

Miejsce dostawy: ul. Myśliwska 9a, 58-570 Jelenia Góra

Termin dostawy: 14.07.2014 r.

Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 16.06.2014 r.

Dopuszcza się złożenie oferty:

- w formie pisemnej na adres: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze,

ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra,

- za pośrednictwem faksu: 757553348 w. 13,

- za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl, lidia.przewoznik@kpnmab.pl