Przetarg na dostawę urządzeń monitorujących
    
        
             
Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej
Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013
„Karkonosze w INSPIRE – wspólny GIS w ochronie przyrody”
CZ.3.22/1.2.00/09.01541
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
 
KPN/24/2010                                                                                                                             Jelenia Góra , 2010-10-20
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  Dostawa  elektronicznych urządzeń monitorujących natężenie ruchu turystycznego:  pieszego, rowerowego oraz samochodowego wraz z modemami do    przesyłu danych w ramach projektu „Karkonosze w INSPIRE- wspólny GIS w  ochronie przyrody” współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
 
Działając na podstawie art. 40  ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz.  U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Karkonoski Park Narodowy zawiadamia o  wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy 
Ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Telefon: 75 75 537 26
Fax: 75 75 533 48
E-mail:sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania:7:30-15:30
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w  trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów  ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
 
Specyfikację istotnych warunków  zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego.  Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem  pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. 
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 „Dostawa  elektronicznych urządzeń monitorujących natężenie ruchu turystycznego:  pieszego, rowerowego oraz samochodowego wraz z modemami do przesyłu  danych” obejmuje:
 
Zakup
    - 17  automatycznych urządzeń - czujników działających na zasadzie różnicy  temperatur, do całodobowego monitoringu pieszego ruchu turystycznego
 
    - 3 automatycznych urządzeń – czujników umożliwiających całodobowy monitoring natężenia ruchu samochodowego i rowerowego
 
    - 4 modemów do transmisji danych
 
    - pozostałych  elementów niezbędnych do prawidłowego działania systemu- studzienek  montażowych, kabli wraz z żelowym zabezpieczeniem łączeń, aplikacji do  zczytywania i obróbki danych.
 
 
Urządzenia powinny spełniać następujące wymagania:
 
    - 17 urządzeń zlicza i rejestruje dane dla ruchu pieszego w obu kierunkach,
 
    - 3 urządzenia zliczają i rejestrują dane dla ruchu samochodowego i rowerowego
 
    - istnieje możliwość niewidocznej zabudowy urządzeń,
 
    - urządzenia spełniają warunek wodoodporności na poziomie IP68 i  są mrozoodporne do-25 st C
 
    - urządzenia posiadają własne zasilanie w postaci baterii lub akumulatorów o żywotności powyżej 7 lat;
 
 
Montaż:
1.      3 automatycznych urządzeń – czujników umożliwiających całodobowy monitoring natężenia ruchu samochodowego i rowerowego
2.      4  automatycznych urządzeń - czujników działających na zasadzie różnicy  temperatur, do całodobowego monitoringu pieszego ruchu turystycznego
3.      4 modemów do transmisji danych
 
Ponadto:
    - urządzenia powinny posiadać możliwość łatwego demontażu i zmiany miejsca instalacji 
 
    - musi istnieć możliwość zczytywania danych co najmniej raz na dobę
 
    - transmisja danych będzie możliwa co najmniej przez 24 miesiące od momentu montażu modemów (abonament przez 2 lata)
 
    - wykonawca zapewni gwarancję na działanie urządzeń i prawidłowy przesył danych 36 miesiące
 
    - wykonawca przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie montażu i obsługi czujników, modemów i aplikacji
 
    - wykonawca zapewni serwis posprzedażny.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 Kody Wspólnego Słownika Zamówień:    CPV – 38552000-9
 
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 
30 dni od dnia podpisania umowy.
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
 a)  posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub  czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania .
b) posiadania wiedzy i doświadczenia: 
- W  okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy – w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 2 zamówienia o  podobnym charakterze. Za podobne prace uznaje się dostawę i montaż  systemów monitorujących pod kontem ilościowym (ludzi, samochody,  zwierzęta itp.) o wartości minimum 30 000,00 zł każda
- Wykonali w/w dostawy należycie
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
 d) sytuacji ekonomicznej i finansowej: 
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą  spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z  udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za  odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym  postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na  podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone  przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -  spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-10-29 do godz. 9:00
 
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Sekretariat 
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-10-29, o godz. 9:15
 
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany  ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
- nie dotyczy 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego  systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą  zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej  oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony  internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie jest przewidywana 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 338690-2010 Data zamieszczenia 2010-10-20
 
Dyrektor Parku
dr inż. Andrzej Raj