Opublikowano : 2009-05-20

Konferencja GPK - 2. komunikat

Dyrekcja Karkonoskiego Parku Narodowego (Jelenia Góra) oraz Správa Krkonošského národního parku (Vrchlabí) organizują w dniach 21.09.2009 – 23.09.2009 siódmą międzynarodową konferencję Geoekologiczne Problemy Karkonoszy. Konferencja odbędzie się w Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS „Granit”  w Szklarskiej Porębie (www.crrkrus.pl).

 
Dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia.
Uczestników konferencji prosimy o przesłanie abstraktów zgłoszonych wystąpień, formularza zgłoszeniowego w ostatecznej wersji oraz uiszczenie opłaty konferencyjnej, zgodnie z podanymi niżej terminami.
 
Abstrakty
Prosimy o przesłanie abstraktu zgłoszonego referatu i posteru w objętości około 3000 znaków ze spacjami. Abstrakt powinien być przygotowany w języku angielskim oraz zawierać angielski i polski tytuł wystąpienia, imię i nazwisko autora oraz nazwę instytucji reprezentowanej przez autora.
Abstrakty zgłoszonych referatów i posterów prosimy przygotować w edytorze Word (wersja 97-2003) i przesłać drogą elektroniczną na adres roksana@kpnmab.pl do 15 lipca 2009 roku.
 
Opłata konferencyjna
Opłata konferencyjna w wysokości 300 zł obejmuje zbiór abstraktów, transport podczas sesji terenowych, poczęstunki w trakcie obrad, uroczystą kolację, materiały informacyjne i reklamowe. Opłata konferencyjna dla doktorantów i studentów wynosi 250 zł. Informujemy, że opłata konferencyjna nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z udziału w konferencji.
Opłatę konferencyjną należy wpłacić do 30 czerwca 2009 roku na konto Karkonoskiego Parku Narodowego. Po tym terminie wysokość opłaty konferencyjnej wzrasta do 350 zł.
 
Karkonoski Park Narodowy, ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra
Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu
86 1010 1674 0028 4413 9120 0000
 
W tytule przelewu proszę napisać KONFERENCJA oraz podać imię i nazwisko osoby, której dotyczy wpłata.
 
Koszty noclegów i wyżywienia
Noclegi oraz wyżywienie dla uczestników konferencji zostały zarezerwowane w Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS „Granit” w Szklarskiej Porębie (www.crrkrus.pl).
Cena jednego noclegu ze śniadaniem wynosi 90 zł za osobę. Noclegi zarezerwowano w pokojach dwuosobowych z łazienkami. W cenę zakwaterowania włączone jest również korzystanie z basenu, sauny, siłowni oraz kręgielni. Osoby zainteresowane korzystaniem z basenu prosimy o zabranie odpowiedniego wyposażenia (czepek i strój kąpielowy, klapki).
 
Ceny posiłków przedstawiają się następująco: obiad (w dniu sesji terenowej prowiant)– 40 zł, kolacja – 20 zł. Wyżywienie zostanie zamówione na podstawie informacji przesłanej przez uczestników w ostatecznych zgłoszeniach udziału w konferencji.
Termin nadsyłania ostatecznych zgłoszeń to 30 czerwca 2009 roku. Prosimy o przesłanie ich drogą elektroniczną na adres roksana@kpnmab.pl. Wkrótce po ich przesłaniu każdy uczestnik otrzyma informację zwrotną o dokładnych kosztach wyżywienia i noclegów. Podaną kwotę należy wpłacić do 31 sierpnia 2009 roku na konto bankowe CRR KRUS „Granit”:
 
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS „Granit”
ul. Kopernika 14, 58-580 Szklarska Poręba
BZ WBK I Oddz. w Szklarskiej Porębie
54 1090 1984 0000 0005 2600 0473
 
W tytule przelewu proszę napisać KONFERENCJA oraz podać imię i nazwisko osoby, której dotyczy wpłata.
W przypadku rezygnacji z udziału w konferencji do 14 września 2009 roku organizatorzy zwracają 50% kosztów noclegów i wyżywienia poniesionych przez uczestników.
 
Faktury VAT
Uczestnicy, którzy potrzebują faktur VAT proszeni są o podanie danych do jej wystawienia w ostatecznym zgłoszeniu udziału w konferencji. Uczestnicy otrzymają dwie faktury – obejmującą opłatę konferencyjną oraz koszty noclegów i wyżywienia. Faktury będą do odebrania w sekretariacie konferencji.
 
Wystąpienia konferencyjne:
Uczestnicy konferencji proszeni są o zaznaczenie w ostatecznym zgłoszeniu bloku tematycznego, w którym chcieliby wygłosić swoje referaty. Prośba ta nie dotyczy referatów plenarnych. W przypadku referatów wygłaszanych w języku angielskim oraz posterów prosimy o podanie angielskich tytułów wystąpień.
 
Ważne daty:
- przesłanie abstraktów wystąpień konferencyjnych – 15 lipca 2009 roku
- przesłanie ostatecznego zgłoszenia udziału w konferencji - 30 czerwca 2009 roku
- uiszczenie opłaty konferencyjnej - 30 czerwca 2009 roku
- uiszczenie kosztów noclegów i wyżywienia – 31 sierpnia 2009 roku
- rozesłanie 3. komunikatu – 31 sierpnia 2009 roku
 
We wszelkich sprawach organizacyjnych prosimy kontaktować się z Panią Roksaną Knapik, tel. 075 7556244, adres e-mail: roksana@kpnmab.pl.
 
Jelenia Góra, maj 2009
W imieniu Komitetu Organizacyjnego
Roksana Knapik, Jaroslav Andrle