Opublikowano : 2015-09-02

Poszukujemy wykonawcy na pozyskanie i zrywkę drewna

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Ul. Chałubińskiego 23,
58-570 Jelenia Góra
NIP: 6112725303
Tel/fax 757553726/757553348
Mail: sekretariat@kpnmab.pl

Działając na podstawie art. 4 pkt8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego:

Pozyskanie i zrywka drewna w Obwodzie Ochronnym Szrenica w ilości do 400,00 m3.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji (prac) określą załącznik nr 1 i załącznik nr 2 .
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - od dnia podpisania umowy do 30.11. 2015 roku.

Terminy wykonania poszczególnych prac będą określane w Protokołach przekazania etapu prac wystawianych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i podpisywanych przez Wykonawcę. Wykonawcy nie wolno podjąć prac bez pisemnego zlecenia wystawionego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
3 OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
3.1 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia: o udzielenie zamówienia mogą ubiega się
Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ) odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiąca przedmiot zamówienia tj. prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna (za podobne prace uważa się prace: prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna wykonane na rzecz nadleśnictw PGL – Lasy Państwowe, parków narodowych) o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto oraz potwierdzone, czy prace zostały wykonane należycie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem potencjałem technicznym
a) co najmniej 2 pilarki spalinowe, 1 koń zrywkowy, 1 ciągnika skidder z wyciągarką mechaniczną (z liną o długości minimum 40,0 m) typu LKT.
oraz
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnym do wykonania zamówienia :
a) co najmniej dwoma pracownikami z uprawnieniami do wykonywania pracy drwala (uprawnienia drwala motorniczego – operatora pilarki spalinowej)
b) Zapewnienia dwuosobowego wykonywania prac z użyciem pilarek spalinowych
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z
2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej w każdym pakiecie
c) co najmniej 1 osobą do nadzoru z wykształceniem leśnym lub co najmniej 3 letnim stażem w wykonywaniu prac leśnych na pakiet.
4. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
4.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. – załącznik nr 4
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w formie oryginału. – załącznik nr 5
5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - załącznik nr 6
6) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – załącznik nr 7
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Oferty można składać w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 11.09.2015 do godziny 12:00 - sekretariat
6. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami wyboru oferty:
a) cena – 100%

 


Załączniki:
1. Załącznik nr 1- kosztorys ofertowy
2. załącznik nr 2 – szczegółowy opis czynności
3. załącznik nr 3 – wzór oferty
4. załącznik nr 4 – wykaz wykonanych usług
5. załącznik nr 5 – wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
6. załącznik nr 6 – wykaz osób
7. załącznik nr 7 – oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
8. załącznik nr 8 – wzór umowy
9. załącznik nr 3 do umowy - wytyczne bhp
10. załącznik nr 4 do umowy – porozumienie

Forma złożenia oferty:
- w formie pisemnej na adres… j/w
( adres zamawiającego)